Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Potrzebujemy Twojej zgody na wykorzystanie na tej stronie plików "cookie" w celu śledzenia (analizy) ruchu oraz personalizacji reklam. O tym, jak używane są dane można przeczytać w polityce prywatności > Polityka prywatności .  | Nie zgadzam się.

Akceptuje

ZWROTY

Zgodnie z prawem każdy Konsument ma prawo do odstąpienia umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni od otrzymania paczki. Towar odesłany na zwrot powinien być w stanie niezmienionym (poza zmianami, które były konieczne w graniach zwykłego zarządu) – dotyczy to również opakowania towaru. Wraz z odsyłanym produktem lub produktami Klient jest zobowiązany zwrócić wszelkie produkty, które otrzymał gratisowo.

W tym celu należy wydrukować wypełnić i podpisać formularz zwrotu/odstąpienia od umowy dostępny poniżej.

 FORMULARZ ZWROTU

Zakupiony towar wraz z wypełnionym i własnoręcznie podpisanym formularzem należy odesłać na poniższy adres:

PORADY ŻYWIENIOWE Izabela Bobowska, Skomielna Biała 454, 32-434 Skomielna Biała

Uwaga nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas w formie „za pobraniem” lub do paczkomatu.

Aby usprawnić i przyśpieszyć procedurę zwrotu towaru prosimy o załączenie do przesyłki wypełnionego i podpisanego odstąpienia od umowy oraz dowodu zakupu co w znacznym stopniu przyśpieszy pracę działu zwrotów.

Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.

Pieniądze zwracamy na rachunek bankowy maksymalnie w ciągu 14 dni.

Zwroty robione są na numer konta bankowego wskazanego w formularzu zwrotu

REKLAMACJE

W przypadku stwierdzenia wady produktu należy się z nami skontaktować droga e­mailową w celu zgłoszenia reklamacji.

Reklamowany towar wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem oraz dowodem zakupu należy odesłać na poniższy adres:

PORADY ŻYWIENIOWE Izabela Bobowska, Skomielna Biała 454, 32-434 Skomielna Biała

Uwaga nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas w formie „za pobraniem” lub do paczkomatu.

 FORMULARZ REKLAMACYJNY

Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.

Reklamacje rozpatrujemy w terminie do 14 dni o jej wynikach poinformujemy droga e­mailową.


Ostatnio oglądane

Brak produktów
Porównaj 0
Powered by Zajdel Interactive Studios